nuffnang jugak..

Wednesday, September 21, 2011

kad cinta

Salam,

Rasanya teramat lama tak menghapdet blog nih.. sampai tetibe rasa kekok plak sebab features dah baru sket.. tadi terklik new blog yg sebelah kiri tu.. padahal klik kat gambar pensel belah kanan tu je utk create post baru..

Ade cerita sedih & ada cerita menarik nak kongsi hari ini..

Let's start with the sad one..

My laptop was broken.

It happened last week. It just totally not working and suddenly durian smells appear. Pelik tetapi benar. Rasa macam nk histeria sebab takut apa-apa jadi kat hard drive. kalu tak..mammposss..

Nasib baik simpan benda-benda yang penting kat hard drive.. dah hantar untuk repair. tapi orang tu cakap kalu nak repair dalam rm500 ++.. memang tak repairlah kan.. baik beli baru..

Sedih sebab rasanya macam baru je lagi 'makcik' tuh. Saya beli end of the year 2007.. sekarang ni dah nak masuk end of 2011.. So memang dah sampai masa dia kan.. Kita yang hidup ni pun tentu akan mati, inikan pula laptop..

Apa yang boleh diselamatkan.. data-data yang penuh nostalgia.. alhamdulillah..

Ok.. next.. cerita menarik minggu ini..

Saya dah bersedia untuk berkongsi kad kahwin saya. InsyaAllah semuanya mengikut perancangan. Saya pun sedang bersiap sedia untuk bergelar isteri. Dikesempatan ini saya nak kongsikan kad kahwin saya untuk tatapan semua.. khas untuk bakal anak-anak & cucu-cucu saya nanti..





khas untuk tetamu jemputan majlis kami...

Saya nak balik dulu.. Jumpa lagi InsyaAllah..



No comments:

Post a Comment