nuffnang jugak..

Sunday, August 21, 2011

bermalas-malasan

Salam,

Berahad-ahad, bermalas-malas..

Apa kena la kau ni cik Melly, entry sebelum ni pun hari Ahad jugak. Entri hari ni pon hari Ahad jugak. nampak sangat ko dah tak ada idea nak buat hari lain kan...

betul-betul-betul..

Apa plak saya tak ada idea, dah start menulis ni maksudnya nak start merapu lah ni. Hari ni venue tak seperti biasa. Biasanya kalau menulis entri, saya menulis di opis, tak pun di rumah tercinta. Tapi hari ni tukar selera sikit. Bila tukar selera, bertukar-tukar lah tempat.. Hahaha.. Apa hal la kau hari ni kan..

Ok.. ini hari saya menulis di rumah pakcik tercinta..

Haaa, ape kau buat hah?!

Saya tak habis cerita lagi, rilekssslaaaa...

Saya berbuka kat sini tadi, jangan risau... Bakal mak mertua & ayah mertua saya pun ada ni. Buahati saya tengah solat isyak tu.. solat terawikh?? Allahualam...

Semalam saya berbuka dengan pakcik tercinta jugak, tapi bukan berdua je.. dengan adik & rerakan taulan dia la.. Kami berbuka Nasi Arab di Alaldin Seremban 2 City Park.. Tempat ni memang tempat baru, kedai kawan-kawan pakcik jugak.. Kawan-kawan kenalah supportkan.. Alang-alang nak berbuka puasa bersama rakan-rakan, buka lah kat kedai makan kawan.. mudah sikit..

Alamak.. nak kena alik.. nanti saya sambung k..

bye..

No comments:

Post a Comment