nuffnang jugak..

Thursday, August 4, 2011

nak tulih2 jugak..

Assalamualaikum..

Ntah le knapa tgn ni terasa gatal bebenor nak menaip.. ni kes sbb tetiba xdapat bukak FB lah ni... entah ape pasal saya xdapat bukak FB saya rini kat opis pon xtau.. asik keluar page 'notice' je.. pastu bile klik accept, dia jd kaku.. xkuar ape2 dah.. mak cik hangin laa.. pastu baca buku manual electromagnet sbb esok cite2 nye nk ngajor tajuk baru.. tapi entah le knapa mcm xada mood je pagi khamis ni...

Hari ni dah masuk hari ke 4 berpuasa k.. Alhamdulillah, Allah s.w.t masih kurniakan nyawa dan kudrat utk saya sambut Ramadhan lg utk tahun ini.. esok lusa ntah siapa yg tahu... tapi saya mohon agar dipanjangkan lagi usia saya ini, utk saya kecapi apa yg belom saya dapat.. insyaAllah, tahun ni last puasa sebagai org bujang... pasni nak jd isteri solehah, nak jd 'mummy', jd sebelum tu kena la bersiap sedia ape yg patutkan.. hehe

Ok minggu ni planning2 nya nak balik Kuantan.. mggu lepas dah round 1 KL.. bukan sbb jalan2 je.. sbb byk menda yang perlu diuruskan utk wedding ni.. sbb masa puasa2 camni dah xlarat dah.. cthnye rini..kol 8 pagi dah lembik... 

Dari kuala pilah tolak kol 9 pagi smpai nilai.. beli2 barang sket yg mama n mak pesan, trus cabut g KL.. singgah rumah Aunty Sally dulu.. kemudian baru tolak g OU.. bkn nak wat ape pon... g OU sbb nak makan je... kitorg makan ape ek..cikidaut..








hehehe.. TGI FRIDAYS.. jgn jeles.. licin abis ko kitorg makan.. bluuuuuuuurrrrrrppppp.. saya amik tennesse chicken n shrimp.. tp shrimp sy byk kn kidnap ngn pakcik.. =( huhuhu... tp sedapppp..

okeh.. pastu kitorg pon bergerakla utk meneruskan perjalanan kami jmpe mmber kat umh dia di BU 6... tp..
KITORG SESAT...wakakaka! tempat park keta xjmpe.. nk kuar dr situ pon payah.. ni sbb construction byk sgt la dlm OU tu.. tu smpi x jmpe keta..



smpi kena snap bnde ni sbb tawaf area tu da 3 kali.. penat aku jalan.. alih2 kitorg g tanye makcik guard kt ctu..'kak, nak tnya boleh..dekat mn pizza milano?'... "adik jalan terus ikot sini, pastu belok kanan...kat ujg tu pizza milano"... kekeke.. landmark yg igt pizza milano tu je.. mmg sbb dia tutup byk jalan, lorong yg kecik tu pon xnmpk.. pdhal kitorg da jln kat ctu 2 kali, cuma xabiskan jalan tu je.. tu la..org kata, bila wat keje, wat smpai abis, jgn benti separuh jln.. kalu sesat, ikot balik jalan asl, tanye org, pastu xsesat dah...hehehehe... falsafah melly tu...

wokeh.. dah penat2.. kitorg pon teruskan perjalanan...

seterusnya, selepas menyetelkan ape yg patut, kitorg tolak balik seremban dkt2 kol 5 dah... pg seremban plk, sbb nk tgk captain america...hehehe.. tiket da beli online siap2.. so mudah sket keje... tp sblm stat wayang.. melantak la dulu... kang abis wayang kang xterdaya nk berjalan plak... tea time kami berbentuk.. jeng..jeng..jeng...






cedapnyee... pastu kitorg pon msk la tgk wayang.. mmg kartun abisla citer pujaan hati pakcik tu..ekekeke.. blk kitorg sggh mkn kat area paroi kot.. tp xcedap.. xpelah.. nasib baik we hv a great lunch & tea time.. xde la terkilan sgt.. hehehe..

p/s musti kome perasan asik2 gambo pakcik je yg appear.. ini sbb hp aku, udh tentula aku mngambik gambo nye.. hp dia gambo aku laaa...hehehe.. tp.. luv u cyg!

nanti kite jalan2.. cari tmpat berbuka plak ek...

No comments:

Post a Comment