nuffnang jugak..

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam,

Alhamdulillah.. bersyukur kita ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurniaNya kita dapat bertemu lagi Syawal tahun ini.. Namun disebalik kegembiraan menyambut Syawal, saya agak bersedih hati meninggalkan Ramadhan ini.. Ramadhan kali ini merupakan Ramadhan terakhir saya sebagai seorang perempuan bujang. InsyaAllah saya akan sambut lagi Ramadhan akan datang bersama suami tercinta..

Saya gembira kerana dapat mengerjakan solat sunat terawikh lebih dari 2 minggu secara berjemaah.. ada ketika saya terpaksa lakukan sendirian.. dan ada juga tertinggal kerana perkara-perkara yang saya tak dapat elakkan.. Namun begitu saya bersyukur kerana diberi peluang untuk beribadat kepada Nya.. Sebagai juga salah satu cara dalam persedian sebelum bergelar isteri.. Saya akui saya ada banyak kekurangan, namun saya akan cuba untuk menjadi insan yang lebih baik selepas ini..

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri khas buat insan-insan yang saya sayang.. Kepada kedua ibu bapa saya, adik-adik saya, cinta hati saya, kaum keluarga saya dan juga keluarga bakal mertua saya.. Saya memohon maaf jika terdapat sebarang kekhilafan yang telah saya lakukan tanpa saya sedari. Saya juga memohon dihalalkan segala makan minum saya. Di maafkan jika saya pernah terkasar bahasa atau berakap melampaui batas sempadan. Juga kepada sahabat handai, pelajar-pelajar saya, saya mohon maaf jika terdapat perilaku saya yang menghiris hati anda semua. Kepada pelajar-pelajar saya, saya doakan anda semua mendapat kehidupan yang cemerlang pada masa hadapan. Saya menghalalkan semua ilmu yang telah saya kongsikan kerana saya hanya ingin menyampaikan ilmu Allah agar terang masa depan kita semua dunia dan akhirat..

InsyaAllah kita semua dilindungiNya..

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin..

Lot's luv,

Melly..

No comments:

Post a Comment