nuffnang jugak..

Thursday, August 18, 2011

it's thursday!

Salam,

Sudah beberapa hari meninggalkan blog kesayangan.. Minta maaf la banyak- banyak sebab cerita tak berapa nak ada.. hehehe

Kisahnya.. semalam saya berbuka dengan pakcik kesayangan saya tu di Allson Kelana Resort.. punya lah ramai orang. Nasib baik kami sampai awal, kalau tidak berbuka sambil beratur la jawabnya..

Macam-macam lauk ade, siap kambing golek pon ada. Pakcik apa lagi, tak kan melepaskan peluang makan kambing golek tu. Saya yang tak makan kambing ni pun, jadi makan. Tapi serius kambing tu sedap. Dipping sauce dia pon sedap.

Hampir semua lauk saya ambil tapi ambil sikit-sikit aje. Ambil sikit-sikit pon jadi penuh sepinggan. Saya terliur nak makan laksa, tapi bila saya nak pergi ambil, dah habis. Sedih.








Hehehe.. saja-saja nak letak gambar kat Allson Kelana.. lauk pauk kat atas tu cuma part 1.. ada beberapa part lagi selepas itu.. tapi saya memang tabik spring kat En.Hud (besfren pakcik) sebab berjaya menggondol habis lauk-lauk atas meja.

Saya.. kalah teruk.

Pakcik.. second place.

Ok, kalau buffet ni harga sebenarnya saya tak tahu.. sebab ada orang belanja.. hehehe.. buat apa nak tanya lagi kan.. ko nak tolong bayar ke?

Kalau rasa-rasa berkeinginan nak belanja saya kat Allson Kelana Resort ni saya terima dengan hati terbuka..
hehehe.. Ni address dia..

Pt 4388 Jln Penghulu Cantik
70100 Seremban
06-7627888


Pergilah dengan hati terbuka.. hehehe..

No comments:

Post a Comment